Carinet Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą w branży e-commerce, w związku z tym poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik sklepu internetowego
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Wprowadzanie oraz aktualizacja asortymentu na stronie internetowej oraz na Allegro
- Obsługa posprzedażowa zamówień
- Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
Nasze wymagania:
- Biegła obsługa komputera
- Dobra organizacja pracy własnej
- Zaangażowanie, rzetelność, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i punktualność
- Chęć do uczestniczenia w szkoleniach i ciągłego pogłębiania wiedzy
Dużym atutem osób ubiegających się o w/w stanowisko będzie:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zainteresowanie branżą techniczną
- Znajomość platform PrestaShop, BaseLinker oraz programu Subiekt NEXO
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Miłą atmosferę pracy, w młodym zespole
- Kawę i herbatkę - aneks kuchenny do dyspozycji
- Koszulkę i kubek firmowy :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze sprzedaży online, zapraszamy do składania aplikacji na adres mailowy: praca@carinet.pl