Carinet Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą w branży e-commerce, w związku z tym poszukujemy kandydata na stanowisko:

Pracownik sklepu internetowego


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Wprowadzanie oraz aktualizacja asortymentu na stronie internetowej oraz na Allegro
  • Obsługa posprzedażowa zamówień
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy

Nasze wymagania:

  • Biegła obsługa komputera
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Zaangażowanie, rzetelność, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i punktualność
  • Chęć do uczestniczenia w szkoleniach i ciągłego pogłębiania wiedzy

Dużym atutem osób ubiegających się o w/w stanowisko będzie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Zainteresowanie branżą techniczną
  • Znajomość platform PrestaShop, BaseLinker oraz programu Subiekt NEXO

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • Miłą atmosferę pracy, w młodym zespole
  • Kawę i herbatkę - aneks kuchenny do dyspozycji
  • Koszulkę i kubek firmowy :)

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze sprzedaży online, zapraszamy do składania aplikacji na adres mailowy: praca@carinet.pl